If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Харесва ми,но цената е същата като за porshe cayman...
По-скоро тази кола трябва да гони ценовия клас на peugeot rcz
Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
RCZ не може да се сравнява с 4C. RCZ вътре си е обикновен Пежак, а ускорението до 100 е между 7,5 и 8,4 секунди в зависимост за кой двигател и скор. кутия става дума.
За мене тази кола си е в класа на subaru brz ,hunday genesis и rcz,предвид това че си остава 1.8 4-цилиндров мотор ,ускорението,ако става на въпрос rcz-r който излиза с 4c и той е някакви 5-6 секунди,обаче не е въпроса времето от 0-100 а времето 100-250 или нагоре
Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
Е как може така да се изгаврите... Какво общо има Алфата с тва Пежо?
Това, което най-ме дразни в колата е плейстейшъна вместо аналогови уреди. Някак си не ме кефи... Вместо да и търсите косури се радвайте, че Алфа изкарва нов модел.
Колата е направо в ушичките. Не всичко е така, както бих го искал, ноооо. С нетърпение бих искал да я видя в България. И ако кажете, че не е повод за гордост това, че може да натрие носляка на някое дебело Порше с това ускорение и съотношение маса/мощност, не знам кое е. Нали това беше зора- да се върнат към корените на марката- малки, леки, спортни автомобили. Сега вече може да се мисли и за Джулия, Глория, 6c, Камал и тн.
Адмирации. Колата си струва
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
...че не е надлъжен ли? Ако да, какви са плюсовете?
Най-малкото по-равномерно разпределение на тежестта Баланс. Истиските коли с мотор зад шофьора са с надлъжен мотор. Даваш газ, колата се накланя настрани, готино усещане. Във F1 също са надлъжни моторите. Явно има защо.
Явно при 4С се гони късо междуосие и малка габаритна дължина, затова мотора е напречен. Още повече за да спестят пари, директно са взели мотор заедно със скорости от Жулиета и просто са ги преместили отзад. Така, както направи Ферариста с неговата 156-ца.
По този начин няма да хвърлят пари за разработка за нова надлъжна скоростна кутия.
Фаровете не изглеждат много зле, когато са включени дневните, а гледам в ютуба има и карбонови. Стоя и се навивам, че ми харесват.. Ама скоро може и да се навия, едно време се присмивах на фаровете на 166, че са запъртъци, а след 2г си купих. После мрънках, че 159 е тежка и че на дизела 1-вата е къса и си купих точно такава Та и накълвани фарове ще преглътна - нали е Алфа
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment